Τετάρτη 8 Σεπτεμβρίου 2010

ΣΥΝΤΟΜΟ ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΝΟΠΛΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ.



ΓΡΑΦΕΙ Ο ΔΡ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ.Ε.ΔΡΟΥΓΟΣ
Φίλες και Φίλοι πρώτα από όλα να ευχαριστήσω για την επικοινωνία. Έλαβα πολλά EMAIL από εσάς που μου ζητάτε να σχολιάσω σειρά θεμάτων στον κυριακάτικο τύπο αναφορικά με διάφορα θέματα στις ΕΔ. Μεταξύ άλλων μου αναφέρατε την περίπτωση της ΠΑΡΑΙΤΗΣΗΣ του Υποναυάρχου Α. ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ ΠΝ (πρώτου επιχειρησιακού διοικητή της ΑΤΑΛΑΝΤΑ/Επιχείρηση της ΕΕ κατά της πειρατείας ανοικτά της ΣΟΜΑΛΙΑΣ, την περίπτωση της μετακίνησης της 34 Μ/Κ Ταξιαρχίας ΠΕΖΙΚΟΥ/παραίτηση Διοικητή από τα στρατόπεδα ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ στην ΑΣΣΥΡΟ/ΘΕΣ/ΚΗΣ (έδρα της πρωην ΧΧΙΙ ΤΘΤ) , την περίπτωση των αλλαγών σε χώρους της ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΕΥΕΛΠΙΔΩΝ κλπ .Επίσης μου λέτε για το χάος του ΜΤΣ(έχω κάνει σχόλια στο παρελθόν) , τα ανύπαρκτα εξοπλιστικά κλπ.
ΕΝΤΙΜΑ ΜΙΛΩΝΤΑΣ σε αυτή τη διαδικασία δεν θα μπω. Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΗ. Η τραγική και αδιέξοδη οικονομική κατάσταση θα οδηγήσει σε πολλές και ποικιλόμορφες-ιδιότυπες αποφάσεις. ΕΦΟΣΟΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΑ ΠΟΥ ΔΙΕΠΕΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ-ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ-κλπ. Μπορώ να γράψω για άπειρα λάθη και παραλείψεις δεκαετιών-προσώπων-αναξιοκρατία κλπ. ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΕΣ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΜΟΥ. Πρέπει να υπάρξει ένας άλλος στρατός. Ο ΚΑΘΕΝΑΣ στην θέση ηγεσίας που παίρνει(και δεν το καταλαβαίνει ότι είναι προσωρινά και όχι αιώνια εκεί) ,απλά διασφαλίζει τη θέση του για κάποιο διάστημα .ΕΧΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΑΛΛΗ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ και ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ. Αυτά που γράφω με τον τρόπο που επί χρόνια τα μελετώ και συζητώ στο εσωτερικό - εξωτερικό, όπου μπόρεσα τα έθιξα. Η ΧΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΓΕΝΙΚΗ ΠΑΡΑΚΜΗ. Δεν βλέπω φως. ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΟΜΩΣ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ που φθείρει διαφορετικά. ΥΠΑΡΧΕΙ Ο ΗΜΕΡΗΣΙΟΣ-ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΟΣ ΤΥΠΟΣ που έχω πληροφορηθεί ότι ετοιμάζει «καυτά» θέματα για πολλά ζητήματα των ΕΠΙΤΕΛΕΙΩΝ , ενώ στις προσεχείς εβδομάδες άκουσα ότι θα υπάρξει σκληρό άρθρο για την στρατιωτική ηγεσία.
Προσωπικά ασχολούμαι με ευρύτερα διεθνή και άλλα ζητήματα. ΑΝΗΣΥΧΩ. ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΟΜΑΙ ΕΠΙ ΑΡΚΕΤΑ ΧΡΟΝΙΑ. ΟΤΑΝ ΓΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΡΙΝΩ ΟΤΙ ΠΛΕΟΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΙΛΗΣΩ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ. ΚΡΥΣΤΑΛΛΙΝΑ-ΕΝΤΙΜΑ-ΔΙΑΥΓΕΣΤΑΤΑ. ΕΧΩ ΚΟΥΡΑΣΤΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΤΡΙΟΤΗΤΑ, ΤΗ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ, κλπ. ΘΑ ΕΠΙΘΥΜΟΥΣΑ ΝΑ ΔΩ ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΕΡΓΟ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΣΟΒΑΡΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ-ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΣΥΓΧΡΟΝΩΝ ΙΔΕΩΝ-ΑΛΛΗ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΥ- ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΔΙΑΚΛΑΔΙΚΟΤΗΤΑ-ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΣΕ ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ 21ου ΑΙΩΝΑ-ΝΕΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ-ΑΛΛΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ κλπ.(μέσω ξένων βιβλίων και μελετών που αυτές τις ημέρες έλαβα, θα επανέλθω. ΕΤΣΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΘΙΓΩ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ).
 Πηγή: drougos.gr

Bookmark and Share

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε το σχόλιό σας, στα πλαίσια της ευγένειας και της ευπρέπειας.