Ταχύπλοο "GHANNATHA"
Πολλά ταχύπλοα σκάφη μεταφοράς προσωπικού κυκλοφορούν στην αγορά. Επέλεξα όμως αυτό να σας παρουσιάσω, διότι θεωρώ ότι πλησιάζει περισσότερο στις απαιτήσεις των ειδικών δυνάμεων για γρήγορη μεταφορά προσωπικού.
Το έχουν ήδη αγοράσει τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα. Μπορεί με κατάλληλη διασκευή, να χρησιμοποιηθεί και σαν πλοίο διοικήσεως και ελέγχου.
Αυτό που πιστεύω είναι ότι το Πολεμικό Ναυτικό πρέπει να έχει την ευθύνη τέτοιων σκαφών. Διακλαδικότητα!
Έχει μήκος 24 μέτρα και μπορεί ν' αναπτύξει ταχύτητα φορτωμένο,35 κόμβους.
Υπηρετείται από τριμελές πλήρωμα και μεταφέρει μέχρι 42 άτομα με φόρτο. Είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο.
Περισσότερες λεπτομέρειες δείτε παρακάτω
Dimensions
Length o.a.
24,25 m
Beam mld. 5,10 m
Depth mld. 3,10 m
Draught:
-(disp. 43 tonnes) 1,11 m
-(disp. 48 tonnes) 1,18 m
Speed
Max load: +38 knots
Loaded: 35 knots
Beam mld. 5,10 m
Depth mld. 3,10 m
Draught:
-(disp. 43 tonnes) 1,11 m
-(disp. 48 tonnes) 1,18 m
Speed
Max load: +38 knots
Loaded: 35 knots
Other
information
Crew: 3
Passengers: 42
Fuel oil: 1x5000 litres
Fresh water: 1x350 litres
Construction material:
Aluminium, AlMg 4,5 Mn
Passengers: 42
Fuel oil: 1x5000 litres
Fresh water: 1x350 litres
Construction material:
Aluminium, AlMg 4,5 Mn
Machinery
Main
engines: 2xMTU (2x992 kW) 12V 2000 M90
Reduction gears: 2 x ZF BU 1900
Water jets: 2 x Rolls Royce FF550
Auxilliary machinery
Reduction gears: 2 x ZF BU 1900
Water jets: 2 x Rolls Royce FF550
Auxilliary machinery
G&M POWER PLANT
Engine: Perkins 1004TG
Generator: Newage 62 kVA (in acoustic enclosure)
Engine: Perkins 1004TG
Generator: Newage 62 kVA (in acoustic enclosure)
Navigation/Communication
VHF
Intercom
SIMRAD
Electronic chart
Radar & GPS
Log and Echo sounder
Magnetic compass
Intercom
SIMRAD
Electronic chart
Radar & GPS
Log and Echo sounder
Magnetic compass
Other
equipment
HVAC system
NBC system (detection GID 3)
NBC system (detection GID 3)
Weapon
system
12,7 mm
machine gun
Mines
Δείτε όμως και το μικρότερο ταχύπλοο, κάνοντας κλικ στη λέξη: Σκάφος
Υπάρχει και ακόμη ένα! Κάντε κλικ στη λέξη: Ταχύπλοο
Πηγή: SWEDE SHIP
Mines
Δείτε όμως και το μικρότερο ταχύπλοο, κάνοντας κλικ στη λέξη: Σκάφος
Υπάρχει και ακόμη ένα! Κάντε κλικ στη λέξη: Ταχύπλοο
Πηγή: SWEDE SHIP
Όπως επίσης και το Φινλανδικό Watercat M12 που λέγεται ότι θα αξιολογηθεί από το Πολεμικό Ναυτικό.
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.marinealutech.com/kuvat/m12mala.jpg
http://www.marinealutech.com/prod-m12.htm
http://www.militaryimages.net/photopost/showphoto.php/photo/6300
και με πυροβόλο NEMO
http://www.militaryimages.net/photopost/showphoto.php/photo/16399/si/Tracked
Πολύ καλό σκάφος. Η μεταφορική του ικανότητα είναι αρκετή για την μεταφορά μιας ενισχυμένης διμοιρίας. Πιστεύεις ότι χρειάζεται τόσο μεγάλη μεταφορική ικανότητα; Επίσης η ταχύτητα του είναι λίγο μικρή σε σχέση με σκάφη που χρησιμοποιούν οι SEALs για παράδειγμα.
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.hodgdondefensecomposites.com/projects-mako.shtml
Αγαπητέ ανώνυμε φίλε, πιστεύω ότι και αυτό που υποδεικνύεις είναι πολύ καλό και όχι για μεταφορά μόνο,όπως και του φίλου Nassou και θα το αναρτήσω επίσης, διότι στην εφημερίδα δεν διαφημίζουμε προϊόντα εταιριών αλλά παρουσιάζουμε εξελίξεις και δίνουμε ιδέες. Πολύ ευχαρίστως δημοσιεύουμε ό,τι έχει σχέση με τις ειδικές δυνάμεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤελικά το τι χρειάζεται στις ειδικές δυνάμεις, το υπαγορεύουν οι επιχειρησιακές απαιτήσεις και υπάρχει ολόκληρη φιλοσοφία σε αυτό που συνοπτικά την έχω περιγράψει σε προηγούμενα άρθρα μου.
Αυτό που θέλω να τονίσω είναι η διακλαδικότητα και ότι αυτού του είδους τα σκάφη πρέπει να τα διαχειρίζεται το ΠΝ διότι ανήκουν στον χώρο του.
Και κάτι ακόμη, αφού με ρώτησες. Προσωπικά προτιμώ μηχανές με πετρέλαιο σαν καύσιμο αντί για βενζίνη.